VERZENDING

Op elke productpagina geven wij de actuele levertijd weer. 

De verzendtijd betekend dat wij binnen deze tijd je bestelling meegeven aan een van onze verzendpartners.

 

 

  • De meeste producten zijn op voorraad en proberen we dezelfde dag te versturen, indien voor 17:00 besteld. 
  • Voor de meeste bestellingen gebruiken we DHL,DPD of POSTNL voor de verzending. Voor grote meubels zoals banken gebruiken we een expediteur.
  • Wanneer je bestelling verzonden is dan ontvang je van ons een track and trace code om je bestelling te volgen.
  • Voor grote producten zoals banken, etc. ontvang je geen track and trace code. Onze expediteur zal contact met je opnemen om een aflever afspraak te maken voor de levering. 

 

 

AFLEVER SERVICE

  • We versturen al je producten in een verzending met dezelfde vervoerder voor zover dit mogelijk is. Wanneer je al een deel van je bestelling wilt ontvangen omdat dit op voorraad is dan kunnen hier extra kosten aan zijn verbonden. 
  • Als je bestelling wilt laten afleveren op een specifieke datum dan is dit mogelijk en dit kun je tijdens het bestelprocess selecteren. 
  • Heb je een groot project en wil je graag volledig ontzorgd worden? Dit is mogelijk. Wij kunnen de producten volledig geassembleerd afleveren en alle rommel meenemen. Je kunt contact opnemen met ons sales team via de mail, whatsapp of telefoon en wij maken graag een offerte voor je.
  • Wil je graag je bestelling buiten de EU geleverd hebben? Neem contact op met ons om een vrijblijvendeofferte te ontvangen.
  • Wanneer je op een eiland woont dan rekenen wij extra kosten voor de aflevering van je bestelling, neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

 

 

RETOUREN

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder reden op te geven, de bestelling te annuleren en/of retourneren. Deze annuleringstermijn eindigt 14 dagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen persoon die niet de vervoerder is, de goederen daadwerkelijk ontvangt. Om je annuleringsrecht te gebruiken, moet je ons informeren via het retourformulier of anders duidelijk via mail, telefoon of chat over je beslissing om de overeenkomst te annuleren. Het is mogelijk om hiervoor het standaard annuleringsformulier te gebruiken, maar dit is niet verplicht. Om in aanmerking te komen voor het annuleringsrecht is het van belang dat dit bericht wordt verstuurd vòòr deze termijn van 14 dagen is verstreken.

Je moet de goederen zo snel mogelijk, maar in elk geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je ons je besluit om de overeenkomst te annuleren hebt medegedeeld, retourneren of overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de 14 dagen verstreken zijn.

Ons retouradres

Wolba
Gelkenhorsterweg 3

3771 RH Barneveld

 

Je bent in ieder geval verantwoordelijk voor waardevermindering van de goederen als gevolg van gebruik of niet correct verpakken van de goederen.

Hier vind je alle vragen over retouren en terugbetalingen.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    Als je bestelling nog niet verzonden is dan is het mogelijk om je bestelling te wijzigen, wanneer je bestelling verzonden is dan is dit helaas niet meer mogelijk.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is dan is dit mogelijk. Wanneer je bestelling verzonden is dan zul je deze of retour moeten sturen of moeten weigeren bij aflervering. Als je alleen bepaalde producten uit je bestelling wilt annuleren dan kun je contact met ons opnemen om dit in orde te maken.
  • Hoelang heb ik om mijn bestelling retour te kunnen sturen?
    We bieden een retour periode aan van 14 dagen vanaf dag van aflevering. Wanneer je bestelling wilt retourneren dan kun je de retournering aanmelden door hier te klikken. 
  • Wat als het product mij niet bevalt?
    Je kan bij ons gemakkelijk je bestelling retourneren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken en om je retour process zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wanneer je producten hebben ontvangen dan ontvang je van ons je aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug. Je kan een product alleen retourneren wanneer deze ongebruikt is en in de originele verpakking. Wanneer je bestelling hier niet aan voldoet dan kun je tot maximaal 75% van je aankoopbedrag ontvangen. 
  • Mijn bestelling is beschadigd afgeleverd of ik heb de verkeerde producten ontvangen
    Controleer altijd je bestelling goed bij ontvangst. Wanneer je niet tevreden bent dan kun je de zending weigeren en dan zal het automatische retour komen bij ons. Wanneer je bij het uitpakken een beschadiging of verkeerd product tegen komt dan vragen wij je contact op te nemen met ons. Wij zullen dit dan kosteloos voor u oplossen. Wanneer er een beschadiging geconstateerd wordt dan vragen wij je om een foto te maken en deze naar ons toe te sturen, wij kunnen dan beter de schade en afhandeling beoordelen. We zullen dit uiteraard netjes oplossen.
  • Wat kost een retourzending?
    Wanneer je een product retourneert dat beschadigd of verkeerd geleverd is of een andere fout van ons, dan is dit geheel kosteloos uiteraard. Wanneer je een product retourneert omdat je bedacht hebt dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. De kosten kun je onderaan de pagina vinden. 
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling heb ontvangen?
    We kunnen vanwege veiligheidsredenen alleen een terugbetaling uitvoeren naar de betaalmethode waar je mee hebt betaald. Wanneer we een terugbetaling uitvoeren dan zie je dit doorgaans binnen 2-3 dagen op je rekening staan. Voor Creditcard e.d kan de terugbetaling wat langer duren. We sturen je altijd een bewijs van terugbetaling en creditfactuur voor je administratie. Wij kunnen de terugbetaling uitstellen tot wij de goederen terug hebben ontvangen, of je hebt bewezen dat je ze hebt teruggestuurd, afhankelijk van wat eerder plaatsvindt.

Wanneer je bestelling retourneert dan krijg je van ons je totale orderbedrag terug minus de verzendkosten en eventuele retourkosten. 

Wanneer je een deel van je bestelling retourneert dan ontvang je van ons dit bedrag minus de verzendkosten en eventuele retourkosten.

RETOURKOSTEN

Een van de principes die de basis vormen van Easyseats is het respecteren van onze planeet. Dit vraagt van ons om een verantwoorde winkelomgeving te bieden. Om deze filosofie te ondersteunen bieden wij een gratis omruilservice aan. Omdat we begrijpen dat het kan gebeuren dat je de verkeerde kleur hebt besteld of dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval mag je de bestelde producten kosteloos ruilen voor een andere kleur of product.

Mocht je echter besluiten de gehele bestelling te retourneren, dan brengen wij kosten in rekening om je retour verantwoord en milieuvriendelijk te kunnen verwerken.

 

Hieronder vind je de retourtarieven voor retourzendingen via een lokaal servicepunt of postkantoor. Indien je producten thuis wilt laten afhalen, wordt hiervoor een toeslag in rekening gebracht.

 

 

 

Order bedrag Retour Kosten
Omruilen Gratis
<€50 €8
€50 - €149.99 €17
€150 - €249.99 €27
€250 - €349.99 €35
€350 - €499.99 €45
€500 + €60